23 Haziran 2011 Perşembe

İNSAN 20 YAŞINA KADAR SEVDİĞİYLE, 20'SİNDEN SONRA MANTIĞIYLA, 30'UNDAN SONRA DA BULDUĞUYLA EVLENİR

İNSAN 20 YAŞINA KADAR SEVDİĞİYLE, 20'SİNDEN SONRA MANTIĞIYLA, 30'UNDAN SONRA DA BULDUĞUYLA EVLENİR... (Demiş birisi bir yerlerde bir zamanlar)
-
Ben de diyorum ki...
Her lafa inanmayın. 30'umdan sonra evlendim fakat önce evlenseydim de bir "bulduğum" ile evlenecektim !!! Laf oyunu var burada. Hemen hemen herkes bulduğu ile evlenir, ya kendi bulduğu ile ya başkasının onun için bulduğu ile !!! Aramadığınız bir sevgiliyi bulamazsınız, bulamadığınızda da evlenecek bir "sevgili" yaşınız er yada istediği kadar geç olsun hayatınızda olmayacaktır. Hele hele Türkiye gibi "güzel" !!! bir ülkede yaşıyorsanız hiiiç aceleye gerek yok. 50,60,70'lerinde bile amcalarım,teyzelerim birsürü TV kanallarına çıkıp birbirlerine karı-koca olmak için koşuyorlar ülkemde. Evlilik bir sosyal baskı türüdür. En ama en azı ile yakın çevrenizde evlenenler evine gittiklerinde siz artık kendinizi çok daha yalnız hissedersiniz. Bekar olduğunuz zamanlardaki gibi paylaşacak ortak eğlence alanları ve sorunlar da bulamazsınız. İşte bu sosyal ortam sizin peşinizden yavaş yavaş gelen bir asfalt silindiri gibidir, çoğunlukla sizi yakar ve asfalta yapıştırır ! Bir pulu zarfa yapıştırdığınıza benzer ! Varış yeri "Dünya Evi" adında :) ve fakat bir sürü "çıkış" yazan kapısı olan bir evdir orası da !!! Çünki pek azdır bu "Dünya Evi"nde çoğul olarak çok yıllar bulunabilenler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder