30 Temmuz 2016 Cumartesi

Kaç han kaçana... Hanlar size canlar size...

Hayat kaçırdı beni !.. Adam bile değildim henüz ki "Adam kaçırma" vakası dahi olamamıştım. Bir çocuk kaçırıldı ve bir çocuk kaçtı !..

Yaşı kaçtı ! ?
 
Ben de anımsamam ya, saymayı bile bilmezken... Sen bulur isen ölç bendeki çocuğun yaşını... Her niye ise o da ? Aklı yaşında değildi ki hiç oysa...
 
Can verdi !.. Can vardı... Can KAÇTI !?
 
Ad verdi, adaydı, adımdı "ÇOCUK" !..
 
Hayat dadandı bir çocuk yüreğine ! Kim mi yaptı ?!
 
Utanmadan bir de ha !..
 
Bu bir ihbardır  ;)  İhbar ediyorum sizi...
 
Tabi ya, kime ? O kaçırıldığım, kaçtığım yerlerde var ya bir ben amma işte sen nereden bileceeen...

Uykumdu kaçan, amma bendim uykumda kaçan.

Sen yapınca bu Dünya'yı ateşler saçan...

Bugünlerde değil elbet amma bir gün elbet sorar bu can. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder