19 Aralık 2017 Salı

önündekinin poposundan ötesini göremeyenler !..

24'ünde liseyi dışarıdan bitirip, üniv'i de dışarıdan bitirip bugün yaklaşık 10 yıldır TV sektöründe çalışan bir arkadaşım var. 24'ünde bu arkadaşımı tanıdığımda kendisine "Hiç zaman kaybetme gidip açık lisye kayıt ol bitir ve devamında üniv'i de bitir" demiştim. Yıllar sonra bu halini gördüğümde kendisi ile gurur duyuyorum. Hem düzgün ve hem de kararlı bir insandı. Hiç böyle karamsar hallerini görmedim mesela.

Pozitif bakış açısı çok önemli. Yanlış yerlere de bakarak durumunu negatif görmemek lazım.

Arabası olmak ne mühim birşeydir ki ? Hepsi benim ve çocuğumun geleceğini zehirleyen çevre katili fosil yakan araçlar. Kıçlarının keyfi için param da var benzin de en pahalı amma sosyal statü, herkes böyle yapıyor ki bunun nesi garip vs. gibi zavalı sığıntılar ile koyun sürüsüne katılıp aynı pisliğe katkıda bulunmalarına gıpta ile bakmadım-bakmam. Mevcut Dünya düzeni insanın en verimli çağında sisteme kurban edilmesi temeline dayalıdır. Seni kullanır-harcar ve çöp gibi posanı atar. Bu önündekinin poposundan ötesini göremeyen, o poposunu hangi koltuğa (makam ve araba olarak) koyduğuna gire insanları önemseyen ve değerlendiren toplumun bireyi olmak beni ne kadar memnun edebilir ki zaten !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder