25 Mart 2018 Pazar

Küçük Hitler ! Gel-gitler !.. Beyin bıngıldağından gelen çıngıraklı sesler !..

Cart diye ! Ansızın ve 1’den 1’e ;) Yani hiç 1 yere !..
Çocuk yapma görevi öyle herkesin keyfinde olmamalı. Sonra bu iş de öyle "Ben şunu sevdim tamam o zaman üreyelim" diye de olmamalı. Biz çok saçma sapan kendimizi kurban ederek sistemin sömürücülerine hayatlarımızı feda ederek yapıyoruz bu işi çünki. 
Aslında bu sömürücüler bize "üreyin yalvarıyorum size üreyin" diyorlar amma halk mal. Nesiyle övüneceksin abi bu milletin ? Diyor ki "Ya sen yap çocuk Allah rızkını verir" Verdi mi rızkını Allah ? Seninki 1 maaşın 3'e bölümünden kalanı alırken birisi sadece bilmem ne danışmanı diye tek başına aylık maaşı 52 milyar lira mı ne !.. İşte sen-ben-eşin vs. ona köleyiz yetmedi köleliğimiz dedik ki biz bir de çok zekayız ya !.. Hadi 1-2 de (yetmez 3 isteniyor) çocuk yapalım çocuklarımız da bu tanrıların kölesi-kulu olsunlar !.. 
Yaptık mı ? Ooo !!! Bizim gibi milyonlarca salak köle bizi övdüler, memnun oldular falan anne-babalarımız falan da. Demiyor ki harbiden 1 tek evladını seven ana-baba çıkıp da "Oğlum-gelinim, Kızım-damadım sakın ola ki üremeyin, biz geldik 50'mize ebedi bunlara kölelik ettik, e aptallık ettik sizi+kardeşlerinizi de bunlara kurban verdik !.. Diyen var mı ?! Yok, akla bak yani. Bir ömür yaşamışlar koyun gibi, tamamen heba. Etim, sütüm, yünüm, postum feda olsun tanrılarıma diyen anne-babaların oluşturduğu toplumun kurallarına uyan “iyi evlatlar” !.. 
Üremek istiyorsak üreyebileceğimiz ortamı yaratmak zorundayız. Yoska şu dünyada hiçbir insanın üremeyi hak ettiğini zannetmiyorum ben. Haa sömürenler, bu besin zincirinin tepesindekiler, işte bizim küçük küçük tanrıcıklarımız var ya onlar üreyebilirler sadece, onlara tamam. 
 “İnsan sosyal bir canlı değildir” ! Değildir arkadaş, sosyallik hastalık bulaştırılması ve bunun büyük kitlelerce kabulünü sağlayan bir halkadır. Bu halka da toplumları önce birbirine sonra da bir kazığa bağlayıp kölelik etmesini sağlayan zincirin halkasıdır. “Halk”, “halka”, “zincir”, ”köle” !.. 
 
 _________ Ünsüz düşünür - Cengizli Kaan Otmar by 25 Mart 2018 - Kaptanın seyir defterine !.. Kayıt et oğlum “FaceBook” ve ver heryere, yay heryere bunu her türlü verimizi sattığın gibi şimdi, hade !.. __________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder