15 Ağustos 2015 Cumartesi

...ve insan bütün sahte yüzlerini döktü

"Para için yaşıyoruz, para için eğitim görüyoruz, para için meslek ediniyoruz, para için çalışıyoruz, para için birbirimizi çiğniyoruz, para için birbirimizi aldatıyoruz, para için savaşıyoruz.

Sevgiyi hayatımızdan kovduk ve yerine üstün olmayı koyduk. Üstün olmak için yaşıyoruz, üstün olmak için yarışıyoruz, üstün olmak için kendimizden başkasının aşağı olmasına çalışıyoruz.

Sevgiyi hayatımızdan kovduk ve nefreti içimize çağırdık. Birbirimizden nefret ediyoruz nefretle yaşıyoruz, nefretle çalışıyoruz, nefretle dövüşüyoruz, nefretle öldürüyoruz. Para, üstün olmak ve nefret etmek hayatımızı dolduruyor.

Hayatımız da savaşlarla, dünyayı yağmalamakla, birbirimizi boğazlamakla geçiyor. Sevginiz olmadıktan sonra daha çok paranız olsa, daha üstün olsanız, daha çok toprağınız, eviniz arabanız, malınız olsa ne olur?"

Erdal Atabek

Ben...
...ve interneti yarattılar işte tam da bunun için. Face'den, instagram'dan, youtube'dan twitter'dan arada-sırada duygusal şeyler paylaşır-beğeniriz. Hiç yapmasak ve yapmayacağımızdan %100 emin olsak da ölmek üzere olan bir köpeği kurtaran 3-5 insanın videosunu beğenip-paylaşmış isek o kurtaranlar kadar merhametli, insani oluvermiyor muyuz ? ! Nefret, para, üstünlük vb. bunun neresinde şimdi ?

O ise az evvel çevremdekileri hiçe sayarak motorsikletimi carıl carıl bağartarak, yırtarcasına geçtim sokaktan ve evime girdim !.. Kapıcıya "sen ne zavallı bir tipsin" gibisinden bakış attım ve pek tatmin oldum. Hanıma kıl oldum, çocuğu payladım, peşi sıra face'den güzel bir "mutlu aile" paylaşımı yaptım, sevgiyi de-mutluluğu da-insanlığı da yaşayıverdim işte !.. 

Eskiden 2 yüzlü insanlardan korunmak için yalvarırken bir de baktık ki 200'lü insanlardan birisi olmuşuz ama hepimiz böyle olmuşuz. Normal diye kabul etmişiz böyle olunca da... Her gün ne kadar sıçıp-sıvamışım bütün insanlık namına her şeye kimse bilmez ki girerim face'ye paylaşırım 3-5 duyguseli paylaşımı olurum cennette kanepemde en rahat bir ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder