24 Eylül 2015 Perşembe

Ödlek mi cesur mu ? Ödlekse beni üzmez, cesur ise yıpranırım ! ?

Hayretle ve gıpta ile bakıyorum çocuklarına "korkmayı" değil de "cesareti" öğretenlere. Bize korkmak öğretildi mesela ! Denize dahi gitmemiz engellendi anne-babamız tarafından. Oğlum gitme, boğulursun" iyi gitmedik ve 30'umuza geldik yüzme bilmiyoruz ve ne yazı ne de denizi severim bu yüzden :) Yıllarca her dönem yaşıtlarım eğlenir iken ben ayrık otu ! Korkak bir ayrık otu !.. Sadece bu mu ? Elbette değil. Hiçbir kararın onanmaz, hiçbir gelecek planın desteklenmez !.. Odanın badanasını yapacakken dahi sana "Evladım ne renk olsun istersin odan?" diye sorulmaz, düşünebildiğin akıllarından bile geçmiyordur kim bilir !.. 0-7 yaşını böyle geçirdikten sonra okula başlarsın. Okulda kendine "Ben tek başıma bu kalabalık ve yabancıların içinde ne yapabilirim" diye sorar, kendi çaresizliğinden korkarsın. Okulun ilk günü okul tuvaletine bile gidemezsin ! Eve dönüşte altına ettiğinde ise yıllar boyu bu bizzat senin şuçunmuş gibi yıllarca önüne açılıp açılıp alay edilen olursun !.. Sonra "Allah"tan korkmayı öğretirler. Öyle feci birşeydir ki "Allah" ne kadar yanlış gelir ise gelsin sana önce anne-baban, sonra büyüklerin ne derse desinler onların dediklerine uymalısın. Hele hele ki "anne-baba"ya ÖF bile diyemezsin. Onlar döver de söver de, bunları yaparken bir tek onların bu insani hisleri vardır ve haklarıdır ! Fakat sen sana bu yapılanlar karşısında sanki çocuk değil de ruhu alınmış bir bedenmişcesine hiç kızmaz, üzülmez, incinmezsin onlara göre. Bütüüün yanlışları sen yaparsın, bütün doğrular ise onlarındır hep ! 5-6-7 yaşında bir çocuğu döverek ve bunun anne-babanın hakkı, çocuğun da hak ettiğini bir de "Allah" a dayandırarak gösterir isen ne olur ? Var ise beynin sen verebilirsin cevabını.

Adamın birisi de çıkmış, diyor ki "Evladım doğru olduğuna inandığı şey için mücadele eder iken hapse bile girse ben onunla gurur duyarım, onu desteklerim" !!!

Bana göre "ana-baba" ile insan neslinin gelişimi son derece sakattır ve bu sebeple insan nesli zerre ilerleme gösterememektedir. O ise bugün Dünya'mızda her neresinde olursak olalım aklı normal işleyen herkesin kabul ettiği gerçek doğrular var. Buna rağmen halen Dünya'nın her coğrafyasında bambaşka sahte(uydurulmuş) doğular ile eğitilerek büyütülen nesiller var. Bu eğitimi veren anne-babalar ilk başta.

Bir gün toplu taşıma aracında gider iken araçta 4-5 yaşlarında çocuk ağlıyor. Anası da kızıyor niye ağlıyorsun diye. Ne ise 10 dakika falan sürdü, çocuk hep ağladı anası hep kızdı. İndim, peşimden de onlar inmiş, tabi ben hızlı yürüyorum ama son duyduğum sözler şöyle idi "Sen daha dur, eve gidelim ben senin ağzına nasıl sıçacağım göreceksin" diyen anne !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder