7 Ekim 2017 Cumartesi

Her türlü teknolojiyi yakalayacak hızlı araçlarımız var !..

Demiş böyle...
"Her türlü teknolojiyi yakalayacak Güneş enerjisiz, çok silindirli fosil yakıtlı o biçim araçlarımız var"

Bize her türlüsü değil de bence "Son" olanı, yani "Son teknoloji" lazım. Yoksa her türlü teknolojinin eskisini yakalamak zaten kolay. Onlar eski, yaşlı ve de hızlı da değiller. O nedenle yakalamak da kolay. Ben de bunun üzerine gittim "Son teknoloji" ile bir löportaj yaptım !.. İşte bu löportajımı yayınlıyorum aşağıda...

Önce giriş,

Teknolojiyi yakalamak niye ? O yani bi kaçmış, uzaklara, fark atmış da işte yakalayacak da gücümüz var amma şimdilik onun gibi ödlek ile uğraşacak değiliz !.. Geçen gittim ben bunu bir de "Teknoloji" tarafından dinleyeyim dedim. "Aga" dedim !.. "Hele bir de bakayım sen bana neden biz seni yakalamaya çalışıyoruz da sen de hep kaçıyorsun ? Az bir dursan, bi soluklansan n'oolur ?"

AraşDurmacı KazDeCi olarak bunları sormak zorundaydım yani...

Dedi ki "Şimdi görüyoruz bağzı yerlerde böyle seçim falan gibisinden eğlenceli şeyler ile işte birilerini seçiyor halk görüntüde.

Dedim "Olmaz öyle Geniş ve yuvarlak laflar, neresi o bağzı yerler ?"

"Kuzey Kore" dedi.
"Haa iyiymiş, bizde yok yani" dedim bir rahat nefes aldım münasip bir yerimden ;)

"Ne ise işte, seçimden sonra görüyoruz ki bunlar evrim yok diye yırtınsalar da evrimin en hızıplısını bizzat kendileri şlak diye (o bildiğimiz el hareketini de baya iyi ve volümlü yapıyor bu arada belirteyim) kendileri gösteriveriyorlar."

Tabi ben de bu arada "Harbi öyle, Vuay Kim vuaay" diyorum.

"İşte sonra düşün bu bıngıldak şimdi Nükleyer mi yemez mi nükleğer mi eğmez mi böyle füzeler fırlatmaca falan. Oldu mu sana fırlak !"

Dedim "Hakketende dediğiniz gibi"
Dedi "Hop ! Ne keteni ?
Dedim "Hoplama dingil kırarsın , kim demiş keteni ?
Dedi "Hakketende" dedin sen !
Dedim "O lafın gelişi yoksa keten kumaş değil"

Böyle de bir anlık beyin fırtınası yapmışız Sn.Teknoloji ile

Sonra dedi ki eccük hayal et şimdi siz teknolojiyi yakalamışsınız. Koymusşunuz "jim eat" "FAK"ıf'larına falan teknolojiyi orada bir dizi jinsel "is this mear" dan geçirmişsiniz yıllar boyunca !.. Zaten elinizde "Son teknoloji" yok ama yakalamış olduğunuz bazı çok da eski olmayan "Teknoloji"ler var. Soydaşlarımı çok kötü emelleriniz için kullandığınızı biliyorum !..

Dedim "Atma şimdi ! Sanki seni iyi emeller için kullanan bir ülke-millet vs. and the vb. var da bize gelince bunu diyorsun ! Çakacam ağzına elimin tersi ile şimdi bak, doğru konuş !"






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder