8 Ocak 2013 Salı

Bakkala 100 tl uzattım,bozuk varmı dedi ?...

Bakkala 100 tl uzattım,bozuk varmı dedi, moralim dedim beni kovaladı !




M.Ç. - Bakkala 100 tl uzattım,
Bakkal -bozuk var mı?
M.Ç. -moralim :-)
...ve bakkal beni kovaladı !

  • Ciddi Biri - Kafam dememişsin , midem dememişsin, "motorum bozuk fena cırcırım üzerine afiyet bakkal amca" da denilebilirdi. Hepimiz paçaları lastikli don giymiş olmanı umuyoruz tabi !


  • M.Ç. - İgrencsin abi :))


  • Ciddi Biri - İğrençlik bana has bir durum değildir. Hepimiz en az birbirimiz kadar iğrençiz. Ne yani en beğendiğin film yıldızı afet hatun kenefe gidip ossura ossura zıçmıyor mu ! :) O da amel olup tüküre tüküre köpük köpük zıçmıyor mu !.. O da benim kadar ivrenç ve tiksinç !.. Ya da bu yaşamın doğal hallerinden birisi sadece. İnsan bağırsağı ortalama 8 metre imiş :) Hepimiz içimizde 8 metre bok ile geziniyoruz. Sonra da kendimize "iyi", "temiz kalpli", "güzel insan" olduğumuz yalanını söyleyip duruyoruz :) İşte bu kadar yavşağız en temelinde !!!


    28 Eylül 2012 Cuma, 13:39 · Ciddi Biri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder