8 Ocak 2013 Salı

Petrol fosil yakıttır ! Yani ölmüş bedenler ! Peki benzin ?


Petrol fosil yakıttır ! Yani ölmüş bedenler ! Peki benzin ? Bugün benzinin bizlere ulaşmasında nice insanın ölümü ve kanının bu işe karıştığını bilmiyor olamazsınız herhalde... Petrol fosil yakıttır, yani bayattır. Benzin ise henüz ölüsü-kanı soğumamışlardan elde edilen yakıttır.
 
Genellikle bu futbolu aşırı seven kitlenin böyle acayip herşeyden anlar ve de "kazık yememek" gibi bir yaşam tarzları var. Araba da sever bunlar(arabaları olması şart değil).Geneli madden çok iyi düzeyde olmadıklarından da bir dönem hayatlarındaki en şahane araba Doğan görünümlü Şahin vs. olmuştur. Hiçbir güvenlik sistemi olmayan, teneke kutunun araba şekli verilip içine koltuk kaneme tıkılmış halidirler (Abarttım). Konu bu değil tabi. Bir de arabaya binip direksiyonu tuttuğunda kendini dev aynasında görürler. En iyi, en hızlı, en gözüpek, en en O olur. Ondan en yoktur. Hatta bazıları sollanmayı bile hazmedemez ama ehlileştirilmiş olanları (eğitim ile vs.) bunu dışa vurmama konusunda eğitim görmüştürler. Tıpkı sahaya çıkan tarafı olduğu takımın yenilme ihtimalini hazmedemedikleri gibi. Yine benzer şekilde kart oyunlarında, tavlada vb. gibi şans faktörünün bulunduğu oyunlarda da çok büyüklük taslar ama yenilmeyi hazmedemezler. Eğitimli olanları bunu dışa vurmamayı becerir bir miktar, eğitimsiz olanlarının da diline vurmuştur ve malubiyetlerini karşılarındakinin "ballı" olmasına bağlarlar genellikle. Yurdum insanı modellerinden birini bu şekilde tanıdıktan sonra konumuza devam edelim.
 
Ben de oldum olası arabaya ısınamamışımdır. Zaman zaman ihtiyaç duyduğum olmuştur ama o az zamanlar için alma gereği doğmamıştır hiç. Ayrıca işe gidip-gelirken benim ile aynı trafikte, belki 3-5 dakika önce varması gideceği yere bana çoğu zaman komik de gelmiştir. Öyle ya 15-50 bin TL ver, benzin doldur-yak hergün, çık trafiğe bekle benim otobüsün arkasında, ne müthiş bir "kazık yememek" değil mi ? Bir de olayın daha küresel bir yanı var. O da kullanılan petrolün günümüzde apaçık insan kanı olduğu. "Hem parasıyla değil mi ? Ödüyorum ve çevreyi kirletiyorum" diyorlar , hem parasıyla değil mi deyip o petrolü alıp-satmak isteyen güçlerin yaptıkları savaşları ve ölümleri destekliyorlar... hem de araba sahibi olmayı bir sosyal statü-prestij simgesi olarak kullanıyorlar. E biz de bunu yiyoruz. Oysa bence araba sahiplerine insanlık suçu işleyenlere ortaklık edenler olarak bakılmalı !!!
 
Şimdi 10 kişiden 9'u bana saldırabilir !.. Fakat geçenlerde haber olarak da geçen bir bilgiyi de aktarayım. Irak yönetimi Türkiye'ye şikayetini bildiriyor. Diyor ki "Bölgesel Kürt yönetimi ile yapılan petrol anlaşması yasal değildir" ?! Yani, Türkiye Cumhuriyeti halkının petrol ihtiyacını karşılamak için kürt'lerle anlaşmış. Sizin arabanıza koyduğunuz her litre benzine ödediğiniz paranın bir bölümünün bugün kardeşlerinizi, evlatlarınızı, vatandaşlarınızı öldüren terör örgütüne gitmediğini mi zannediyorsunuz halen ?! İşte bu da en basitinden dibimizde ve bizzat destek verdiğimiz petrol değil kan satın alıp arabalarımızda kullandığımızın kanıtıdır benim için.
 
    ( CiddiBiri - 6 Ekim 2012 Cumartesi, 13:29 )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder