8 Ocak 2013 Salı

O kadar süredir yalnızım ki !..



O kadar süredir yalnızım ki sevgili bulsam bomba diye karakola götürücem ( Anonim )

  • Ciddi Biri - Bunda bir mantık hatası yok mu ? Çok uzun süredir yalnız olan sen isen bulduğun sevgili değil sen patlamaz mısın ? E peki sevgiliyi niye bomba diye götürüyorsun karakola ?! Kaldı ki o patlamadan sonra kimse kimseyi karakola götüremez. Ancak olay yeri inceleme size gelir, duvarlardan parçalarınızı jiletle kazır ve torbalara doldururlar. Sonra da otopsiye gidersiniz kimlik tespiti için. Onu da zor tespit ederler ikinizin parçaları mikroskobik olarak karıştığından ;-)



  • Ciddi Biri - Bence sen bir an önce yalnız olsan da bi operasyon yap. Yalnız birey güçlü bireydir. Ne gerek var şimdi sevgili falan gibi bir yaratığa. Aslında onların sevgisizi çok daha sevgili ! Hiç değil ise entrikaları yok. Diyor sana direk neyi sevdiğini ve ne istediğini. Kaç para ise veriyorsun sevgisinin bedelini, seve seve ve dobra dobra yaşıyorsunuz olayı !.. "Sevgili" dediğin öyle mi ? Kıskançlık krizleri, yok "bugün aramadın", yok "hep ben arıyorum", yok işte "ne zaman evlenecez" ! yok "Doğum günümde bana ne alacaksın",
    -
    yok işte "Sen benimle hiç ilgilenmiyorsun!"
    Sen - O niye aşkım ? Her dediğinde her şeyi bırakıp yanına geldim, 1 dediğini 2 etmedim ( hep 3 ettim :) )
    Kız - E ama bugün bende büyük bir değişiklik var ve sen hiçbir şey söylemedin ! Fark etmedin bile işte !!!
    Sen - Eee, şeyy... aslında fark ettim de... (bu esnada kız süzülür tepeden tırnağa ama öküzün önde gideni olamasak da önde gidenin yanında giden olduğumuzdan bir türlü farkı bulamamaktayızdır ve bu eee şeyy de zaman kazanmak için söylenen anlamsız laf kalabalığımızdır)
    Kız - E hadiiii, ne imiş söyle bakalım (der ve bir de şöööyle etrafında bir tür atar. İşte o tur atarken bizim gözler belli noktalara kitlenip kalır ve kızdaki değişiklik her ne halt ise göremeyiz yine, erkek milleti değil mi işte)
    Erkek - Çok güzel olmuşsun (der, şansını dener lotodan 8 bilmekten zor olamaz ya !)
    Kız - Bugün sabah gittim kuaföre (der ve yemi yutmuştur)
    Erkek - Evet çok güzel olmuş saçların aşkım (der ve şimdilik bu krizi kısa bir süre için atlatır fakat ilişki Türkiye ekonomisi gibi krizler doğurur hem de ikizer ikizer !)
29 Eylül 2012 Cumartesi, 23:20 · Ciddi Biri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder