29 Eylül 2017 Cuma

Cadı tırnak modası ! Ne bu saçmalık yahu ?

Bu kadınlarda resmen cadı gibi tırnak modası mı ne olmuş !
Belki çoktan var da ben soğşıl mediayı pek sıkı tapik etmediğimden ancak uyanmış olabilirim. Fakat herhalde bu cadı tırnağını güzel diye, güzel görünmek için falan yapıyorlar !
Öyle değil mi ?
E peki kime ?
Erkeklere mi ?
Öyle ise bu cadı tırnakları beğenen erkekler kim yahu bi bize göstersinler bilen var ise veya kendileri kim ise çıkıp desin ki "Bu cadı tırnaklarını çok beğeniyorum ben" !..

Godumun sıırları, bi düşük bel ile donları düşer gıçlarının çatalı görünür, bi cadı tırnakları falan. İşte hep bunlar üzünden deprem oluyor. Fay hattı "Hay ben sizin..." der gibi Bi nevi diş siniri zıplaması gibi Dünya'nın sinir zıplaması da bu fay hattı işte. " 'Fay ben', sizin !.." diyor özetle.

40 senedir şu Dünya'da yaşarım. Bunun 22-24 yılını kendimi bilerek yaşadım diyelim. 

Arkadaş bunca yıldır bir moda vakası var sorma gitsin. 
İşte şu Fikk-Toria Zekrets'iydi bilmem Val ennn tino Rossi'si (futbolcu muydu lan yoksa bu) , Armani ile Rossi mi ne vardı vs. aman işte her ne ise bilen bilir... Mesle o değil. Bunlar böyle müthiş, böyle moda dünyasını hop oturtup hop kaldıran tipler ama hala bir kadın/bir adam bir iş yaparken eğildi mi, çömeldi mi böööyle jartdanak gıçının çatalına kadar görünüyor ! Acaba diyorum bu moda tasarımcılarının en mşhurları hep homojüksiel diye mi yoksa özellikle bu durumu sorun değil de tam aksine bir güzellik olarak görüp düşük bel falan diye de bir tür icat etmişler ki "Gıçının delüünü göremiyok çatalı görmek-göstermek bize yetmiyor" manifestosu ile mi yapmışlar !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder