12 Mart 2009 Perşembe

Bu da geçti

- ooof of !
- ne garip şeyler oluyor yaa
- bu nedir ?
- birinin dertlerini dinlemek acaba kendi dertlerini unutmak için iyi bir yol mu ?
- ya da O'nun dertleri seninkilerden büyük ise kendini daha iyi mi hissetmen için dinlersin!
- sonu merak ettim hep
- insan niçin bu kadar zorlanır ki
- neden bu kadar yüklenilir bir insana
- sonra da bakarsın ki hala yaşıyorsun ya...
- Hani şükret derler,edersin
- ya da isyan edersin
- ve beklersin... son ne ?
- bir çizgiye kadar gelip durmuşsundur
- delilikle dahilik arası bir çizgi
- belki de hayat ile ölüm çizgisi
- çizgi de değildir aslında
- duvardır !
- çünkü ötesini göremezsin o çizginin
- görsen belki isyan etmezsin
- veya atarsın kendini ötesine
- beynim bedenime girmiş bir parazit yaşam türü mü !!!
- hortladılar yine o taaaa beynimin uzak ve karanlık köşesindeki topraklardan hayal ötesi düşünceler
- dizgin vurmamalı diye düşünüp başlamıştım düşüncelere
- nerden bilebilirdim ki uçsuz bucaksız olduğunu
- şimdi diyorlar ki, bedenim hapismiş bana !
- bilinen hızlar ötesi gidip geliyorlar
- zaman,ölçmek için yetersiz kalıyor hızlarını
- sanki ben matruşkanın son noktasıyım
- öyle bir matruşka ki bu
- iç içe,iç içe ve en içte benim olduğum bir bomba
- öyle sandırıyor bana işte o düşünceler
- ve devam ediyor...
- ben patladım mı hepsi ardı ardına yıkılan domino taşları gibi patlayacakmış!
- iyi de hepsinden bana ne,ben patladıktan sonra hepsi veya hiçbiri fark eder mi ?
- sıkılıp,çobanın yaptığı gibi,gezerken beynimin içinde bir ağaçtan bir dal kopartıp kovalıyorum onları
- onlar uyumak için saydığım 100 koyundan sayabildiklerim değil çünkü
- onlar yaşamak için beslediğim 100 kurt
- neyse ki yatağa uzanıp başını yastığa koyduğunda çok zorlanmıyor uyumak için
- ve işte şükür edilmesi gereken şey bu olmalı dediği, hiç rüya görmez ya da hatırlamaz,hangisiyse
- ölümü de uykusu kadar rahat mı olacaktır diye düşünür bazen
- isyan-şükür arası bir dalgalanmada.


                            --  CiddiBiri  --
                         24 Mayıs 99  02:08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder