19 Mart 2009 Perşembe

O YAR , BEN ?..

Sanki O'nunla geçen zaman yokmuş gibi!
O ne idi ?
Beyaz oynar 5 hamlede paaat !
Haydi bakıyim,haydiii...
Ne üzüldüm ne de sevindim,
Ve ne de ders alabildim !
Yani,ne oldu ki n'ooluyim,
Ne var ki n'apıyim !
...
Tarlada yatan hıyar gibiyim !
Susuz mu kaldım,suya mı kandım ?
Ya,yoksa...yoksa !..
Salataya mı doğrandım !!!
Tuzlandım,yağa-limona bulandım,
Çatalın bir dişiyle mıhlandım,
Tutunamadım,kaydım
Sonunda yine tabakta kaldım.
...
Ha,o domates mi ?
Çatal yarasından sızan kanım !
Acı biber mi ?
O da O'nun acısı,yandım !
...
Sırada ne var ?
DUR ! söyleme...
Rendelenip cacık mı olacağım ?
Ya,gibi değil gibi...
Ben,harbi hıyarım sanki !
...
Hıyar faydalıdır,yararlı
Al beni,soy beni
İster doğra,ister bütün ye beni
Kibarca salatalık diye çağır beni !
19-05-97
CiddiBiri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder