5 Mart 2009 Perşembe

Son zamanlar…

36 yılımı bitirdim bu ülkede... Sanırım her kültürde yabancılar hakkında bol keseden atıp tutmak vardır ama tanımadan bilmeden ileri-geri çok konuşulur bizim milletimizde. Tabi adı çıkmış memleketler de var. Ben çok yabancı tanıdım diyemem ama gördüğüm kadarı ile gerçekten daha sadıklar ve sevginin ne olduğunu bizim kızlardan daha iyi bildiklerini düşünüyorum. Bunun temelinde de gözlemlediğim kadarı ile bizim toplumdaki gibi kız çocuklarına cinsel obje olduklarını kanıksatan bir yetiştirme tarzları olmaması yatıyor bence. Bizim toplumumuzda ben çok defalar gördüm, kızımız ailesinden gizli yaşadığı ilişkide erkek arkadaşının her türlü kullanımına açık oluyor. Erkek arkadaşı nice yanlışlar yapsa da kız gidip de "Baba sevgilim bana şöyle şöyle yaptı" diyemiyor. Bu da bizim erkeğimize ilişkilerinde çok büyük rahatlık sağlıyor. Çünkü karşısında yanlış yaptığında ona bu yanlışı karşılığında kaybedecek neleri olduğunu genelde gösteremiyor kızlar. Hatta bu durum evlilik hayatlarında da bunun biraz değişmiş hali ile sürüyor. 1-2 çocuklu aldatılan kadınlarımız genelde bu durumu "Erkektir yapar" felsefesi ile kabul ederek aslında evde çocuk bakıcısı ve gerektiğinde adamın ihtiyaçlarını giderici olarak çalışan "biri" durumuna getiriyor kendini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder